ماژول های پلاگین EtherCAT در ماشین های مرتب سازی نوری برای صنعت بذر

شرکت VMek در راه حل های خود برای مرتب سازی خودکار بذر ، از همان ابتدا به EtherCAT اعتماد می کند. فن آوری ارتباطی سریع در انتقال داده های  دستگاهای مرتب کننده با انتخاب ماژول های پلاگین EtherCAT ، این شرکت را  موفق به کاهش بیشتر هزینه ها و کاهش زمان راه اندازی نمود.

دستگاه Metrix از دو دوربین تمام رنگی GigE استفاده می کند و در هر ثانیه 600 دانه را آنالیز میکند ، در حالی که مرتب کننده Element با چهار دوربین از این دست حتی به توان 12000 دانه در ثانیه می رسد. برخلاف سایر مرتب کننده های رنگی ، که فقط محصولات را به قطعات خوب و بد تفکیک می کنند ، سیستم های VMek قادر به ارائه داده های ارزشمند در مورد بذرها در زمان واقعی هستند ، نرم افزار با استفاده از تصاویر جلو و عقب هر دانه را جدا کرده و با هم جفت می کند تا تجزیه و تحلیل 360 درجه کامل را انجام دهد. این داده ها به تولیدکنندگان بذر اجازه می دهد تا نتایج آزمایشگاه را با دقت بیشتری بررسی کنند.

راه حل بکهوف ، کاهش هزینه ها و سرعت در اجراماژول های EtherCAT سری EJ تقریباً به اندازه نصف پایانه های استاندارد(کارت های رایج) EtherCAT هستند ، اما عملکرد یکسانی دارند. همراه با اتصالات JST که توسط VMek برای این برنامه انتخاب شده است ، آنها مستقیماً به تابلوهای PCB با طراحی سفارشی سوار می شوند و کل صفحه توزیع سیگنال از طریق کابلهای پیش ساخته یا اتصالات پلاگین کد شده به سیستم مبتنی بر PC متصل می شود. از آنجا که تخته ها اساساً از قبل ساخته شده اند ، این امر باعث می شود تولید این سری در مقایسه با ترمینال های با سیم سنتی کارآمدتر و مقرون به صرفه باشد

از آنجا که صفحه توزیع سیگنال برای هر دستگاه برای طرح ها و فرآیند ها امکان سفارشی سازی دارند، می توان قبل از خرید اجزای EJ ماشین آلاتی بسازیم که از نظر هزینه تجهیزات و مونتاژ به موقع مزایایی را به همراه دارد.

تخمین زده شده که با استفاده از این روش  زمان مونتاژ تجهیزات را 50٪ کاهش میدهد و همچنین زمان خدمات را به حداقل میرساند. تنظیمات اندک در سطح سخت افزاری کمک میکند تا هزینه های مربوط به جمع آوری سیگنال های  ورودی و خروجی را کاهش دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.